Emineygt benim ve bebeğim toplam yıllık 13bin gibi bi rakam ödüyoruz. Özel aşılarını dahil her şeyi karşılıyor bizimkisi. Amerikan Hastanesi dışında tüm hastanelerde geçiyor. Biz genelde hastane olarak Acıbadem’e, kontroller için de doktorumuzun kliniğine gidiyoruz o yüzden değiyor verdiğimiz paraya. İkisinde de SGK anlaşması olmadığı için tamamlayıcı geçmiyor. Tamamlayıcı değil, özel sağlık sigortası bizimki. Anadolu Sigorta Elit Sağlık Sigortası