KARDELENISCOMING Kızlar selam,kızımın ayak ölçüsü 12 cm vicco ilk adım ayakkabısı 19 numara 11.8 cm 20 numara da 12.4 cm ben 19 aldım suan ayağına tam ayakta iken tam oturuyor ayağına parmağını hissediyorum önde sizce 20 mi almalıyım ?
zeyzey77 KARDELENISCOMING Evet 20 numara al önde bir parmak bosluk olsun diğer türlü ayağını vurur diyemez de
CatBoy KARDELENISCOMING Tam olması gerekiyor ayakkabının kavis kısmının ayak içine denk gelmesi gerekiyor hep tam kalıp alıyorum. Oğlumda içe basma sorunu var her yaz ve kış yeni ayakkabı alıyoruz 🤗
KARDELENISCOMING Med iyiyim kuzum 😘 sadece uzak kalmak iyi geliyor arada Bilgi alıp çıkıyorum 😃sen nasılsın bebeğin nasıl 😍
Med KARDELENISCOMING nasıl iyiysen öyle yap tabi 😊 iyi bak kendine,bide bence 20 numara al rahat etsin 😂
KARDELENISCOMING zeyzey77 öyle mi diyorsunuz yeni yürüyor düşmesine sebep olmaz mı bir numara büyük bu arada tekrar ölçtük tam 11.8 cm ayağı
zeyzey77 KARDELENISCOMING Yok çok büyük olmaz rahat olur parmağın öne dayanması rahatsız eder zaten 20 numara bile almış olsanız en fazla 3 ay sonra onda da parmağı öne dayanacak
Med KARDELENISCOMING mom dan hatırlıyorum aramızda çok yok 😂 oyy masallah benimki niye yürümüyor ya triplere giricem şimdi 😂
Kusannesi KARDELENISCOMING ölçüyü ayagı yere basarak almalısınız bir kağıt yada düz zemin üzerinde işaretleyip. Yarım no büyük almak daha faydalı