Svcnvebebegi Bebegim 13 bucuk aylik. Ilk üst azı disini patlatmış. Sag taraftakiininde eti iyice şişmiş. Morarmis resmen. Yemek yemiyor ve cok huysuz. Agri kesici veriyorum ama fayda etmiyor gibi. Ne öneririniz acaba. Cok ağlıyor bazen yavrum😭
Beyabann Svcnvebebegi bizde aynı durumdayız malesef hiç bişe etki etmiyo geceleri aglayarak kalkıyo 13 gündür aynı bi gün geçiyo gibi oluyo diger gün yine aynı