Araseymen ya benim kızım öyle herşeyi yemiyo bende düzenli olarak sabah süt yerse omlet öğlen kaşık maması uyuyup uyandıktan sonra ya şehriye yoğurtlaması ya yine süt akşam 7 gibi çorba biz yemek yersek eşim evde olursa bizim yediklerimizden azar azar en son yatmadanda kaşık maması veriyorum tok tutsun diye öyle yatırıyorum 1 haftadırda gece bişey içmiyo sabaha karşı 5-6 gibi süt veriyorum okadar