Açıkçası beklentinin ne olduğuyla ilgili değişir bu, mesela benim için kızıma kardeş yapabilmem yatılı bakıcı tutabileceksem hadi yatılısını geçtim gündüzlü gelen kadar bile tutabileceksem, ilk kızıma 3 yıldır sunduğum hayattan bir adım geriye gitmeyecekse olabilir ben yapardım, ancak şartlarım böyle olmadığı için 2. Çocuk gündemimizde yok yapmış olmak için yapmak istemiyorum ilk çocuğumu istediğim kadar çok istemeliyim ikincisini de, 1. Çocuğuma oyuncak olsun kardeşi olsun diye değil