Uzaynannesi bizde salı günü olduk aşı daha önce olduğu aşılarda ateş olmamıştı fakat bunda 38.5 aşağı inmedi 3 gün boyunca heralde dedim hasta oldu öle bişey ki ateş düşürücü 38 düşürdü sadece ama öyle böyle geçti çok şükür şimdi iyiyiz inşallah sizinde bebişinizin bir iki güne geçer