Kızlar selam,
Dün hiçbir şey yoktu ya da ben farketmedim bilmiyorum ama bugün bebemin kafasında konak farkettim. Baya da var yani bi gecede olmuş olma ihtimali var mı? Bebem çok saçlı bi bebe, öyle böyle değil gerçekten çok saçlı. Çok saçlı olması tedaviyi zorlaştırır mı acaba? 3 ay sonrası oluyo mu konak hiç duymamıştım, yenidoğanda oluyo sanıyodum sadece. Doktorumuza fotoğraf attım, dönüş bekliyorum. Sizden de önerilerinizi bekliyorum 🥲