Sezinnur Kizlar ben iki sinovac oldum. Arkadaşım senin aşı gecersiz sayılıyor şuan dedi. Haberlerde öyle görmüş. Ben pek takip edemiyorum. Şuan sinovac sayılmıyor mu? İkinci dozu ağustosta olmuştum. 3. Dozu tekrar ne zaman olacağım?
Wanderlust Sezinnur gecersiz degil ama koruyuculugu dusuk ve bulastirma orani yuksek. O yuzden 2 doz sinovac uzerine 3.doz biontech olmasi oneriliyor. Yogun bakim hastalarinin %50si 2 doz sinovac olan hastalardan olusuyordu gecen ay. Yani korona yakalanma riskiniz hala cok fazla asi hakkiniz varsa biontech de olmanizda fayda var