Bebek-annesi aynı değil, tablette pasif olarak bir görüntü izliyor. Siz oyuncaklarla oynatırken onun da bi şekilde oyuna katılmasını sağlarsanız problem olmaz. Ne kadar uyaran oyuncak olursa olsun, ekrandan 1000 kat zararsızdır. 3 yaşından önce ekrana kesinlikle karşı tüm uzmanlar, en doğrusunu yapıyorsunuz