Zaten mamayi tek uykuda içerdi bebeğim kaşık da ek gıdaya geçtik çok güzel di yerdi 2 hafta oldu ağzını kilitliyor bildiğiniz kafayı yiyecem zaten mamayi tek uyurken veriyordum oda 30 ml 60 yada daha fazla icmezdi ek gıdaya geçince sevindim dedim az da olsa uyanıkken birşey ler yer aç kalmaz ama şuan uykuda bile mama içmiyor kaç gündür mahf oldum artık dayanamıyorum bu durumu oturmuşum ağlıyorum hep mamayi yap at çöpe doğduğu günden beri böyle rahatlik gormedim hep reddetti şimdi uykuda bile gitti 😔kaşık da gördüğü gibi çıldırıyor ağzını sıkıyor
Allah aşkına birşey diyin