Herkese merhabalar
iki gün sonra 1 aylık bebeğime yenidoğan sünneti yaptıracağız. Doktoru lokal anestezi ve eriyen dikişlerin kullanılacağını, sonrasında pansuman gerekmediğini, işlem sonrası 1 gün huysuz olabileceğini sonrasında düzeleceğini söyledi. İlk çocuğum olduğu için ve çevremde de bu konuda deneyimli birileri olmayınca ben de sizlere sormak istedim. Nelere dikkat edelim? Hastaneye giderken yanımızda ne götürelim? Doktor normal bezleyebilirsin dedi ama pipisi için ekstra birşey gerekir mi? Aklınıza gelen önerilere ihtiyacım var sevgili anneler