Kızlar yarın inşAllah 1 yaş aşımız varda geçen günki haberlerden sonra bi tedirginim ya acaba Covid-19 aşısı vururlar mı diye normalde doktorumuza vurduruyorduk unutmuşum aşısını bugün sağlık ocağından aradılar yarın aşısı var diye doktorunuzun da randevusu dolu ay bilemedim çocuk olunca biraz kuruntulu olmaya başladım..Hemşire aşıyı vururken teyit etsem ters birşey söylemesinden de çekiniyorum 😄