Frhnylmz Kızlar 2.5 aylık bebeğim var. İki böbreği de ayına göre küçükmüş. Şimdilik takipli olacağız doğuştan gelen birşey dedi doktor. Bebeğinin böbreği küçükken böyle olup sonradan düzelen var mı ? Ya da etrafınızda birileri ? Moralim çok bozuldu
Bebek-annesi Frhnylmz bizdede olmuştu düzeliyormuş canım merak etmeyin. Bebeklerde olurmuş doktorumuz söylemişti.
damla647 Frhnylmz benim oğlum 2 ay 10 günlük sol böbreğinde büyüme var. Doktorumuz takipli olacağız ama 1 yaşına kadar %80 ihtimalle kendi düzeliyor dedi
aylaamayorgun Frhnylmz kız kardeşiminde doğustan küçük. Şimdi 23 yaşında. İdrar yolu sağlığına dikkat ettiği sürece sorun yyaşamıyor.
Bebek-annesi Frhnylmz kusuyordu bizimki midesine karnına röntgen çekilirken farkedildi 3 aylıktı 5. Ayında tekrar bakıldı düzeliyor dedi oluyormuş zaten bu ama fark edilmiyormuş çoğunda şuan 8 aylık
Frhnylmz damla647 tek böbrekte küçülme olsaydı diğer böbrek tolere ederdi ama ikisi de küçük diyor doktor
Bebek-annesi Frhnylmz reflü dedi doktor süt ürünleri tüketmedm emdiği için 4 ay. 5. Ayına girince süt ürünleri yemeye başladım kusması fizyolojik sanırım 6. Ayına girince azaldı 7. Ayında bitti. Şuan 8. Ayda süt ürünleri vermiyorum çok nadir kusuyor. Hayır sürekli kontrole gerek yok doktor uygun görürse bakıyor zaten.
Bebek-annesi Frhnylmz fışkırarak mı kusuyor mesela yedikten ⅔ saat geçse bile kusuyor mu. Her kusma da miktar ne kadardır bir avuç dolusu gibi mi veya 20-30 ml kadar
Frhnylmz Bebek-annesi fışkırarak evet ama çok çok az yiyor ayına göre ben de zorluyorum kusuyor hemen. Zorlamadan da kilo almıyor saatlerce aç kalsa bana mısın demiyor. Hiç açlıktan ağladığını duymadım mesela. Ya da biberonu heyecanla içtiğini.. hep ben arkasından uyarı veririm biberonunun o da bı iki çeker bırakır
Bebek-annesi Frhnylmz bence reflü yada besin alerjisi var iyi bir doktora gidin takip etsin. Mide bağırsak geçisinde darlık da olabilir.
Frhnylmz Bebek-annesi reflü var. Reflü yatağı kullanıyorum onun dışında AR mama aldım ama çok yoğun geldi bana henüz başlayamadım. Besin alerjisini de doktora sordum kanlı kaka olması gerekiyormuş.. kaç gündür uyusun da besleyim diye gözünün içine bakıyorum. Emmiyor zaten sagarak veriyorum biberonu da görünce çıldırıyor. Uyurken bile bazen disini kitliyor
damla647 Kuzeymerve 5.5 çıktı. Benmde moralim bozulmuştu ama kime sorduysam korkma geçer dediler. İnşallah öyle olur
Bebek-annesi Frhnylmz benim oğluma da süt alerjisi dedi ama kaka da hiç kan olmadı 🤷🏻♀️ Reflüsü var.