Ahlasbebekveannesi Bskara_ Cook normal ben 2 2bucuk ay o şekilde omzunda kucakta uyuttum odaları turluyorduk tüm gün 🥰🤗
Pelinxx Bskara_ benim de aynı tam yerine koyuyorum uyanıyor. Gündüzler bi şekilde geçiyor da geceler çok fena
geceuyumayanne1 Ahlasbebekveannesi Sonra ne zaman düzeldi canım benim bebeğimde böyle sürekli omuzumda kucağımda
Ahlasbebekveannesi geceuyumayanne1 şuan omuzda uyumuyor ama kucakta uyumaya devam😄 4ayligiz hala evi turluyoruz sabit durmayı yatıp bakınmayı seven bi bebek değil benimki sağ olsun 🤗