Arbx Doğduğundan beri bunlar var. Gecer diye düşündüm ama 1 aylık oldu hala gecmedi. Yüzünün diğer tarafında dudak üstünde ve çenesinde de var. Neden oluyor bilgisi olan var mı ?
Arbx Aslihan1621 İyi bari iyice belirginleşip üstüne de eklenince kafama takılmaya baslamıstı çok sevindim 🤩🤗
Ahlasbebekveannesi Arbx Geçiyor merak etmeyin. Ayrıca bebeğinizin güzel beslendiğini gösterdiğini söylüyor kimi kaynaklar
Arbx Bebek-annesi ilk kızımda yoktu bunlar iyice belirginleşti birde üstüne birkaç tane daha cıkınca dedim ne oluyor. Randevu almayı düsünüyordum postu acmadan önce ama gerek yokmus içim rahatladı 😊
Aslihan1621 Arbx birimde öyleydi sadece yüzünü hergün pamuk ve temiz suyla silin ve losyonlayın egzamaya çevirmemesi için onu söylemeyi unuttum 1-2 aya geçer ☺️💐 bizim doktorumuz öyle önermişti
mavisgozlum Arbx maşallah annesii Allah acısını gostermesin inşallah bebisimiz kilo aldigi için var onlar korkma zamanla geçer
Esto24 Benim oğlumun burnunda minicik 2 tane vardı 3 aylık oldu geçmedi canını çok yakmadan arada sıktım içinde ki yağ çıktı geçti o şekilde
kezibanuan Arbx sütünüz yüzünden oluyor iki kızımda da oldu sütü yağlı annelerin bebeğinde olurmuş sorun yok yani 🌼 yarıyor sütünüz