Kızlar 10 aylık bir oğlum var ve 24 haftalık ta hamileyim. On güne kadar yeni evimize geçeceğiz ve odalardan birini oğluma yapmak istiyorum bu zaman kadar hep bizimle beraber uyudu. Ocak 2 de doğumum olacak anne yanı beşiğini mecbur küçük bebeğimize kullanacağız o yüzden odasını ayırmak istiyorum. Sizler nezaman oda ayırdınız acaba bebeğiniz kaç aylıktı ve bu süreçte neler yaşadınız zorluklarınız oldu mu ?