Merhaba bebegim 13 bucuk aylik. Önce kabiz oldu sonra duphalac surup kullandik. Sabah 2 tatli kasigi dedi doktor ondan sonra kakasini ishal gibi yapmaya basladi. Gunde 1 defa yapiyor ama ishal camur gibi. Bugunde yapmis cok agir bir koku vardi. Ust arka dislerini de patlıyor ondan da olabilir mi acaba