Hiç tarzım değil bu tarz Bi konuşma ama gerçekten çok sinirlendim buraya nasıl fotoğraf yüklendiğinde bilsem fotoğraflarına yukleyecem şimdi anlatıyım size. Ben ilk defa böyle Bi uygulamadan alışveriş yaptım kadın bana ürün hiç giyilmedi ve s m l bedenlere uyumlu diye sattı neyse ürünüm bugün geldi inanamazsınız üzerinde parfüm ve ter kokusundan geçilmiyor lastikleri gevşemiş en az 10 kere giyilmistir o kadar berbat halde yazdım iade kabul etmiyor ve bana sadece bir defa giydim diyor Hani hiç giymemistin^ Bu seferde saçmalama diye yazıyor gardropsa mail attım mj attım çözüm bulamadım kendi aranızda çözüne getiriyor . Bende kadına yazdım hakkımı asla helal etmiyorum ve inanıyorum ki 10 misli çıkacak ondan ciksinda ve beni hatırlasın. Kul hakkına girmek bu kolay mı gercekten insandan hiç mi utanmıyorsunuz hiç mi Allah korkunuz yok diye haykırmak istiyorum ve mjla söyledim bunları sadece sustu. Gardropta nasıl tüketicinin yanında olmuyor gerçekten onlarida anlamadim ekran fotolarını alıp mail attım ama dönüş bile yapmadılar siz dikkat edin alırsanız arkadaşlar her şey bu kadar kolay olmamali