Esraeymen2021 Merhaba anneler bebeğim 4aylik ama süt istemiyorum benide emmiyor sütte hemen emzik istiyor öyle uyuyor benim gibi 4aylik bebeği olan var mı kaç saat de bir emiyor acaba
Biittercikolata Valla hiçbir sey anlamadım 🤦♀️ Sen ne den süt içmek istemiyorsun? Yanlış mı yazdın bacim düzelt gözünü seviyim
agacsizkoala Biittercikolata süt vermek istemiyorum demek istedi galiba , ama süt dediği şey de mama galiba 🤷
Esraeymen2021 Biittercikolata 🤭😅evet yanlış olmuş 4aylik bebeğim var ağlıyor mememi gösteriyorum içsin diye istemiyor devam ediyor ağlamaya mama veriyorum onu da istemiyor emzigi alıp uyumaya devam ediyor sizin bebekleriniz kaç saat te bir emiyor ben mi yanlis yapıyorum acaba 🤦
Biittercikolata Esraeymen2021 Tam atak haftası canim en yoğun dönemi hatta Emmekten kaçacak falann sabırlı ol geçecek farklı pozisyonlar da emzirmeyi dnee ben ayakta gezerek emziriyordum 🤦♀️ Allah yardimcin olsun
Esraeymen2021 Kzvural2542 hadi yaa kaç saat te bir emdi az önce de mama verdim ıkına ırkına içti yüzü kıpkırmızı oldu ve baya bı terledi korktum acaba diyorum kakasını yapamadı onun için mi şey yapıyor
Kzvural2542 Esraeymen2021 sütümü sagip veriyodum 90 ml zorla iciriyodum bazen daha az 3 bucuk 4 saatte