Canım ben hep sleepy kullandım doğdu doğalı ilk aylarda açıkçası kilot bezi de denedim ama zorlandım şu an on aylık dönüyor yuvarlanıyor bezi bağlamak imkansız oldu tekrar kilot beze geçtim şu an çok rahat ama deşiğim gibi küçükken kullanışlı gelmemiştibacaklarını geçirip belini çekmesi çok zor oluyordu uyanıyordu uykusundan ( bende becerememiş olabilirim bilmiyorum 😂😂)