Bı dönemlerde bu şekilde uyanmaları normal benim bebeğimde aynı şekilde irkiliyordu hemen uyanıyordu sadece kucakta durmak istiyordu. Okuduğum bi kitapta yeni dünyaya alışmalarının etkisi olduğu yazıyor anne kucağında kendilerini daha güvende ve sıcak hissediyorlarmış bu yüzden kucakta rahat uyuyorlar. Ben ise bi süre çok yaşadım yatırırken sende yanına yat