Ecemcansuc Hepsinin zorluğu var. Ben oğlum 10 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Şuan 17 aylık 34 haftalık da hamileyim. Bebekle hamilelik zor bi başta ama annen sürekli yanındaysa sorun yok.
2 bebek yaş farkı hep 4 olsun derler yada daha çok. Ama oda kolay değil. Yiğenim 4 yaşındayken kardeşi doğdu aşırı kıskandı ne yaptıysak olmadı içine attı üzdü kendini. Şuan biri 8 biri 12 yaşında hala istemez kardeşini keşke olmasaydı der ama kıyamazda tabi büyüdüğü için. Görümcem kızı 4 yaşındayken oğlu oldu oda aynı durumda şuan. Diğeri kızı 7 yaşındayken doğum yaptı o daha beter 🙃 Yani 3 ay çok erken olabilir ama ben en fazla 2 yaş istiyodum böyle kısmet oldu sizin kararınız tabi.