Sdgcmn Merhaba hanımlar bebeğim 8 aylık alt iki dişi çıktı üst iki dişi çıkıyor minik bir şekilde çıkmış daha doğrusu ve o minicik dişleriyle dişlerini gıcırdatiyor ve bu sese dayanamıyorum normalde de tahammül edemem bu sese içim bir tuhaf oluyo üşüme gibi ürperme gibi bı haller oluyo 😬 Sizin bebeğinizde bunu yapan varmiydi yada unutması için ne yapmalıyim fikriniz varmı
tavsancikinannisi Sdgcmn 13 aylık oğlum da dişlerini gıcırdatıyor yapma diyoruz ama anlamıyor 😀 zamanla bırakır diye düşünüyoruz
Tuana0804 Sdgcmn benimde etim ürpeşir, dişimin siniri açilmiş diye dişlerim ağrımağa başliyor hangi dişim bile unutuyorum😂😁, yanagina dokunuyorumki yapmasin, yaa bizimkisi ust dişlerden 4unu birden çikariyor diye, baya gicirdatiyor😁
Sdgcmn Asel0436 evet ama inanın dayanamıyorum bu sese eline diş kaşıyıcı oyuncaklar veriyorum ilgisini farklı yöne çekiyorum ama o habire yapıyor
kubra2608 Sdgcmn aynen canım kendileri bırakana kadar mecbur katlanacaz yapma desek de anlamıyorlar 😅
Tuana0804 Sdgcmn maşallah gününüz olsun🤗, 3aylikken alt 2 dişini çikartmiş haberim olmamış, memereddi yaşiyordum diye kafam karişmiş, şimdi ust dişlerden 3u artik yarıb çikmiş, bir tanesi vuruşuyor çiksada kurtulsam😬