kgns Lohusa iken ağlardım hep sanki anlıyormuş gibi bakıp gülümsüyordu sebeklik yapardı bende başlardım hemen gülmeye. Canim ya 💙
Deletedmom115 Gelincik Ben bazen uykusuz olduğumda ağlıyorum o da bakınca tedirgin oluyor donup kalıyor ve hemen ağlamayı kesiyorum çünkü sanırım kötü etkileniyor.
Seydagoktug Gelincik Allah yardımcın olsun normal bebek zorken prematüre ekstra zor ( kızım prematüreydi şimdi 3 yaşında ) oğlum 1 aylık geçecek elbet büyüyecekler bizlerde rahata ermiş olacağız, bu yüzden cennet anaların ayaklarının altında
Gelincik Seydagoktug 1600 gram dogdu bide üstün E 10 günlükken diyaframi delikti ameliyat oldu 1 aydan fazla yoğun bakimda 3 gün cerrahi servisinde kaldi çok zorlu bi mücadeleydi
Yalin Gelincik evet yaa, ben onun suratına bakip duygulaniyorum, sıpacım gülüyor sonra ben daha cok duygulaniyorum😅