Zehraoztrk Arkadaşlar sabah 5 te doğum yaptım bebeğimi küvöze aldılar solunum sıkıntısı var dediler. Ne kadar sürer hemen çıkar mı siz neler yaşadınız
Kubravera Zehraoztrk Bizim de solunum sıkıntımız vardı. Sabah 9.54 te doğdu. Akşam 5 te solunum cihazından ayırdılar artık kendi kendine nefes alabiliyordu. O bebeğin durumuna göre değişir muhtemelen
mom726272 Zehraoztrk Benim bebeğime de ilk gün solunum sıkıntısı var demişlerdi. Film de çekildi, sorun bulunamadı meğerse doğduğunda iyi aspire edememişler. Tekrar çektiler düzeldi. Doktora tekrar sorsana, benim kardeşim hemşire olduğu için anladı.
1prens1prenses_annesi46 Zehraoztrk öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz için çokta geçmiş olsun ama düzenlenen kadar çıkarmazlar benim kızımdada vardı ama o erken doğdu solunum sıkintısı var di üşürüm enfeksiyon falan derken 1 ay kaldı küvezde süt götürüp geldik sürekli insallah dua edin kısa sürede çıkar bebeğiniz başka sıkinrısı yoksa
Zehraoztrk Kubravera içimi öyle ferahlattınız ki 38+5 tr 3 buçuk kilo doğdu gayet iyi yani ama anlamadık doğru dürüst bişeyde demiyorlar ne yapacağımızı şaşırdık
Zehraoztrk 1prens1prenses_annesi46 başka sıkıntısı yok tek solunum desteği alıyor ne yqpacağımızı bilmiyoruz
Kubravera Zehraoztrk biz 3300 dü kilomuz. 40 haftalıktı. 1 gğn bile bağlı kalmadı cihaza. Başka bir problemi yoksa eğer kısa sürecektir eminim 🙏
Asilahmet Zehraoztrk benim oğlumuda doğar doğmaz küveze aldılar kendi aldığı nefes bile yetersizdi cihazla nefes alıyordu çok şükür 4 gün yattık hastanede 5. Gün taburcu olduk
Zehraoztrk Asilahmet sütünüz kesildi mi peki iyileştikten sonra emzirdiniz mi. Bizde beslenme yasak serumla tedavi görüyor
1prens1prenses_annesi46 Zehraoztrk en kısa sürede çıkar inşallah bol dua edin sıkintı etmeyin inşallah