Merhaba hanımlar kızım çok hasta boğazları çok fena olmuş üzerine birde dis çıkarıyor ateşi 38.6 ilaci zorla veriyoruz onuda ağzında tutup daha sonra çıkarıyor her yolu denedik enjektorle de içmiyor malesef. Acaba antibiyotiği ve ateş dusucuyu süt sağsam çok az içine karistirsam ayrı ayrı bir problem olur mu acaba ? Bebeğim 7 gün sonra 8 aylık olucak insallah. İlk kez böyle bir şey yaşıyorum normalde de hasta olurdu ama hiç ateşi cikmazdi ne kadr zormuş çocukların hasta olmasi 😔