Pelrenc Bebeğim 2 aylık. Chicconun 2+ biberonunu aldım normalde mamajoo nun biberonunu kullanıyorduk tek delikliydi. Chicco nun biberonu 2 delikliymiş.bebeğim içerken acayip zorlandı, çok akıttı çenesinden sütü. Bir kaç kez de boğazına kaçırdı kaç kere denedim ama 2 delikli biberon sanırım fazla tazyikli geldi. İyi de zaten aynı biberonun 4 aylıklar için olanı var biz daha şimdi 2 aylık için olanı kullanamıyoruz.kafam karıştı acaba benim bebeğim çift deliğe geç mi alışacak, bilemedim. Sizler çift delikli biberona ne zaman geçtiniz? Veya benimle aynı biberonu kullanan varsa da fikir verebilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏻
1PrensAnnesi Pelrenc sakın 2 yaş üzeri olmasın biberon Ama oğlum meyve suyu tarzında 4 suda 3 delikli kullanıyor çocuktan çocuğa farkedebilir tabi
Fehimesaglar 2+ 2 yaş üstü demek canım sen 0+ olanını alıcaksın 2 aylık bebek için. 2 delikli olanını 6 aylık çocuklarda kullanamaz onların üstündede 6 ile 12 ay arası diye yazar zaten büyük biberon verirsen boğulur tabi çok gelir birdenbire
Pelrenc Fehimesaglar tekrar baktım kutunun üzerinde Yenidoğanlar için geliştirilmiştir yazıyor ayrıca 2 ay ve üzeri yazıyor. Ve çift deliği var. Eğer ilk 6 ay tek delikse neden böyle ürettiler anlayamadım 🤷♀️😯 chicco nun eğimli ucu olan natural feeling biberonundan bahsediyorum 250 ml olan
GmzSnn 🙈 1 deLikLiyken 4 e atLadık biz 🙈 2 we 3 az geLiyo diye sawaşıyodu biberonLa bende 4 denedim artık ondayız
Drsmkm Pelrenc aynı durumdayız bebeğim 2 aylık ve asla onda veremiyorum boğazında kalıyo bende 1 delikten devamm
Pelrenc Drsmkm dimi ben yanılmıyorum? Yani biberon her ne kadar 2 aylıklar için olsa da bebekler için fazla tazyikli geliyor./sanırım erken biraz daha beklememiz gerek