Sedatinburcini Bu süreç nasıl olmalı anneler.. bebeğim 9 ay 17 günlük … Artık sallamak istemiyorum ilk zamanlar aglicak uyumicak bunu biliyorum biraz yardımcı olur musunuz siz nasıl ilerledinizzz
realistbirhayalperest Sedatinburcini Bi deli cesareti geldi dün başladım. Memede uyuyordu benim pıtırcığım. Gece uykusunda biraz ağladı. Sabah ilk uykusunda direkt uyudu 5 dakikada. Öğlen yatırdığımda baya zorladı. Yarım saat sonra uyumuştu ama. Kucağımda sakinleştirdim sürekli. Kendi uyuyunca hemen uyanmıyor en azından buna şükür. Nasıl devam ederiz bilemiyorum
Sedatinburcini Rabbim yardimcimiz olsunnn 🙏 Engelli anneler için bu durum çok zor olacak maalesef ama sabırla eğitimi vermek istiyorum👩🏻🦽🤲
Sedatinburcini realistbirhayalperest artık beşikte sallamaktan bileğim çıkacak canm malum engelli olduğum için ayakta sallayamiyorum ama artık gerçekten bu durum zorlasmaya başladı bi an önce vermem lazım eğitimi. Şuanda odası yok yatak odasında besigimiz var acaba yatagimdami baslamaliyyim sessiz ortam olmalı cunku
realistbirhayalperest Sedatinburcini gece nerde uyuyacaksa orda başlayın bence. Sonra da sizin yatakta yatmaya alışacak. Kendi beşiği daha iyi olur. Bide tunalı hayat var instada. Onu da takip edebilirsiniz. Önce uyku saatlerini düzenleyip sonra desteksiz uyutmaya başlamak da çok etkiliyor. Rabbim yardımcımız olsun 🤦♀️😂