Elifnisaaaa internetteki her taktiği denedim, mesela şey vardı çocuğu yirmi saniye salla beş saniye dur, sonra tekrar yirmi saniye salla beş saniye dur , uzun süre böyle devam et , sonra onbeş saniye salla on saniye dur filan çocuk öyle öyle alıyormuş çok mantıklı geldi denedim ama olmadı 🤦 sonra bende bi anda bıraktım, yatırdım elini ayağını saçını okşadım pışpışladım filan , ağladığı zaman odadan çıkartmadım ışık açmadım, kucağımda sakinleştirdim tekrar yatırdım yatakta oyunlar oynadım, ona oyun arkadaşı yaptım onla oynadık, bir hafta zor geçti ama sonra alıştı, ama dediğim gibi oğlum 13 aylıktı ben yaptığımda