uykutulumu35 Merhabalar, baxsero ve nimenrix aşısı olacağız. Aynı aya denk geliyor ikisini birlikte yaptırsam sorun olur mu acaba ? Baxseronun son dozunu olucaz da nimenrix hiç olmadık ateş vs yapıyor mu ?
Muhasebeciana uykutulumu35 nimenrix bir sıkıntı yapmiyor ama bexero ile nimenrix arasinda bizim doktorumuz 20-25 gun gecmesi lazim dedi ve o sekilde yapti her ikisininde 2 ser dozlarini bu zamana kadar. Son dozlari kaldi onlarin birini bu ay digerinide diger ay olucak kizim kismetse
uykutulumu35 fatosd36 Muhasebeciana Daha önce baxsero olduk şükür ateş yapmadı ama nimenrix ilk defa olucaz. Doktora sorduğumda birlikte de yaptırabilirsin 10gün arayla da yaptırabilirsin. Çok kafama takıldı kararsız kaldım 🤨
Eymenebrar uykutulumu35 bende 10 gün ara ile yaptırdım sorun yaşmadım bexseroda ateş yapr demişti doktorum olduda ateş nimenrix de rahat geçmişti
Muhasebeciana uykutulumu35 doktorunuz nasil belirlediyse oyle yapin her doktorun asi takvimi farkli. Bexero evet agir bi asi ama nimenrix kolay asi korkmayin ☺️
uykutulumu35 Muhasebeciana doktorum farketmez dedi bana bıraktı. Aynı anda da yapılabilir 10 gün araylada yapılabilir dedi. Ondan kararsız kaldım da anladığım kadarıyla nimenrix ateş yapmıyor sanırım
Muhasebeciana uykutulumu35 aynen canim nimenrix ates yapmiyor ama bexero yapabiliyor hatta 39 derece atesi goren bebeler varmis doktorumuz soylemisti