Ceyo0666 Arkadaslar merhaba nutrigen suruplari istah acici , kış surubu , kara murver ozu var bunlaran kullanan varmi acaba kullaniyorsaniz etkilerini gördünüz mü malum kisa giriyoruz dun de biraz soguk almisiz burnumz akiyor 19 _)aylik 💕
Ebruea Ceyo0666 yani açıkcası pek Bi beklenti içerisinde kullanmadım ama geçen kış oğlum hiç hastalanmadı. Bağışıklığı mı iyi yoksa takviyenin etkisinden mi bilemiyorum. Yemesi içmesi de iyiydi o dönem.