Melegim1 Dalin kullanmaya yeni başladım ikinci kez yıkamış oldum gözleri ve etrafı kıpkırmızı oluyor hatta gözünün içindeki beyaz kısmında bile kırmızı kılcallar belirdi sizlerde de öyle mi oluyo
mycutebaby Melegim1 mustela alın ben doğduğunda aldım 200 ml hala bitmedi kullanıyroum biraz pahalı ama değer bebeklerimiz için en iyisini kullanmak şart ciltleri çok hassas çünkü
benkullanici07 Melegim1 dalin ciltte kuruluk yapiyor zaten alerji doktoru bize dalin kullanma ne kullanirsan kullan demisti😀 egzamasi vardi onu cogalltti gozde kizarma ve cilt kurulugunu arttirdi jonshons baby kullan pembe olanini harika bi sampuan hemde sac uzatiyor cidden bak
Sevenne Melegim1 uygun fiyatlı olarak uni baby tabsiye ederim kullanıyorum bebegim beyaz genli ve hassas olmasına rağmen sıkıntı yaşamadım
GiybetReis Melegim1 7 aylığız. Dalinden baska bişi kullanmadık. Bizde böyle bi sorun yaşanmadı. Eğer size iyi gelmediyse değiştirin. Dalini kendiniz kullanırsınız. Mustela ürünlerini deneyebilirsiniz.
Gorkeminannesiii Melegim1 dalin mi aman aman aman ayy Allah kullandırtmasın bidaha beni uni baby al kuzu at çöpe dalini
Deletedmom54554 Melegim1 yakıyorda 3 yıldan sonra anlamam 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️Geçen yıkadım burda okumuştum bende yakıyor diye bende 3 yaşındakide kızımın gözüne süreyim dedim yakıyor mu dlye kızım evet yanıyor dedi :( değiştirecem bitiği gibi
Betul1 Melegim1 mustela kullanın ilk başta biraz mahaliyetli ama 6 aydır kullanıyoruz uzun süredir gidiyor
Woody Melegim1 dalın goz yakıyor zaten. Ben sadece kendi makyajımı temizlemede kullanıyorum Gözüme kacarsa bittim
SeverusSnape Melegim1 Dalin ve Johnson Baby kullanmayın. İkisi de göz yakıyor. Ayrıca ben kızım daha 3 aylıkken mecburen dalin şampuan kullanmıştım tek bir sefer. Çocuğun kafa derisi ve yüzü egzama olmuştu. Öyle de lanet bir şampuan.