BalKizimElisam maalesef canım ya bir yaşından sonra ben sanmıyorum alışabileceğine, oğlum 14aylık yine bir yaşına kadar arada mama veriyordum birşey yemediğinde vs iyi oluyordu benim için ama nolduysa biberonu görüp kaçıyor 2 aydır artık ümidi kestim elimdeki mamayı da eltime verdim kullansın diye. Aptamil kaşık mama aldım bari yatarken veriyim diye ya tadı da çok güzel yok yani bir kaşıktan sonra imkansız ağzını açmıyor istemiyor. Gece emmeye devam ben hergün diyorum ki eskiye göre belki daha az kalkar büyüyor yok memeye daha çok düştü istiyor ki hep memede durayım bilmiyorum napcam 😢