Merhaba arkadaşlar . Benim 10 aylık kızım var bugün ki kontrolde 10.500 kg çıktı boyu da 76 cm . Hemşire gayet iyi dedi . Ama gelin görün ki her gören bu kız aşırı şişman çok yemek verme gibi saçma sapan yorumlar yapıyorlar . Ne kadar takmıyorkm desem de kafama takılıyorum . Çünkü ben kilodan yana çok sıkıntı çektim . Ve kızım emiyor . Geceler bazen çok uyanıyor . Mesela akşam yemek 6 gibi yiyor sonra emzirerek uyutuyorum. Geceleri acıktığı için sık uyanıyor diye düşünüyorum . Sizce kızıma aşırı kilo aldırmayacak ama geceleri tok tutacak ne verebilirim ? Sizler ne yediriyorsunuz . Cici bebe yedirmek istemiyorum şeker oranı çok fazla olduğu için .