Ayseg 2 kere kaçırmışım ya bgun baktım nasıl unuturummmm yazık oldu 😄 siz de bnm gibi kaçırdınız mi bidaha gelirim i sizce yaaaa kızlar 😂😂
Prensannemm Ayseg ben de bir kere kaçırmıştim geçen ay yakaladım bugün de hediye geldi arada bakın valla mailden bildirim gelmiyor mu
MerveAlaca67 Ayseg ben de üye oldum iki ay oldu ama hiç gelmedi bana ne zaman gelir bu bir şey yapmam gerekiyor mu😄