21,5 aylik kizim. İnanilmaz narin yetistirmemize ragmen kendi kendine vurma cikardi. Gecen bana sap sap vururken vurma bebegim bak uf oldu acidi dedim bu sefer kendi kafasina vurdu🤦🏻♀️
konusmaya gelince maalesef yavas ilerliyoruz algilari cok acik soyledigimi hemen anlayip yapiyo ama oyle iki kelime vs i-ih. Anne, derya, baba, dede, ayakkabi, araba, kedi, ac, mama, meme, dustu, hala, abi, abla aklima gelenler. Mesela babaanneyi duzgun soyluyo bidaha tobe demiyo. Anneanne diyodu bidaha soylesin diye soruyorum anagg diyip guluyo. Oyuzden asla ustune gitmiyorum bol bol konusup anlatip kitap okuyorum acelemiz yok🌸