SenaSencer Hanımlar tek bacak üstünde emekleme normal midir bazen vesveseleniyorum ya bi sorun varsa diye yaşayan var mı
m_yaren_b SenaSencer instagramda birisinin bebeği de böyle yapıyordu herkes yürüyecek yakında o yüzden öyle yapıyo yazmıs
Efemm SenaSencer ☺️☺️Gönlünü ferah tut düşüne biliyorum suan o halini yınegınım tek diz yerde diger bacak havaya kaldırıp oyle indiriyordu canım erkn day day yapcam gönlün rahat olsun
MinnakAsel SenaSencer tek bacak naisl olur bilmiyorum ama benimki yuruyemeye yakın dizlerini yere koymadan elleriyle emekliyordu😬sonrada zaten dikilmeye yürümeye başladı
SenaSencer m_yaren_b bende acaba bi sorunu var mı diye dusunup üzülüyordum inşallah dediğiniz gibi olur 🥰
AmazonMom SenaSencer 8.ayında emeklemeye başladı benim oğlum şuan 9 buçuk yani 1 buçuk aydır tek bacak üstünde emekliyordu 2 gündür düzeltti artık normal emekliyor bnde korkmuştum bi sorunmu var diye ama düzeldi