Deletedmom_14 nimenrix de sıkıntı olmadı, bexsero ilk dozu oldu sadece bu zamana kadar kızımı hiç bu kadar huzursuz görmemiştim. Korkutmak istemem ama hiçbir aşıda doğru dürüst ateşi olmayan, bir sıkıntı yaşamayan kızım dakikalarca hiç durmadan ağladı aşı olduğu akşam. Diğer dozlarından şimdiden çok korkuyorum. Ateşi hafif çıkmaya başlayınca calpol verdik 1 çay kaşığı, sonrasında zaten yine cıktı ateşi, calpolle atlattık