Tdof26 bırakma niyetinde değilim ama burda gördüm okudum aylarca geçmeyen bi illet gorumceme götürme bi odada kalsin çocuk seninde çocukların var bulaşır biz burda önlem alalım dememe rağmen zaten olan oldu dedi götürdü ben sonra okuyup yazdım 3 5 hafta sonra bile semptomlar görünüyor dikkat edin dedim e sende çocuğu bize mecbur bırakacaksın deyince canım sıkıldi neden birseyide ciddiye almaz bu millet anlamıyorum doktor sozde losyonlari kullaninca 1 haftaya geçer demiş 🤦🏻♀️esimede esinede demiyecekmis dedim kusura bakma ben derim kocama ona gorede bi önlem alip benim doktor randevuma ehliyetimde eşim durup bakacak çocuğa bunun şakası yok malesef sizede çok geçmiş olsun inşallah atlatırsınız biran önce