Eesay Merivv böyle bir durumda değilim ama naçizane fikrim ben kreşi tercih ederdim sanırım. Sosyalleşmesi, dil gelişimi, öğrenme becerileri için daha iyi olur gibi sanki🌸
Bhr28 Merivv bende çalışıyorum kızım 23 aylık annem bakıyor. 3 yaşında kreşe göndermeyi düşünüyorum. Bu durum birazda çocuğunuzla alakalı diye düşünüyorum çünkü kardeşim bir kolejin 3 4 5 yaş grubunda psikolog olarak çalışıyor ve ay olarak 3 yaştan daha küçüklerde varmış ancak bazı çocuklar tam güne hazır değil diyor. Yani yarım gün bazı çocuklar için daha ideal diyor. O yüzden bu duruma çocuğunuzun davranışları karar verecek sanırım 😊
Swtlna 28 aylık oğlum için bakıcıyı tercih ettim. Doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum ama her çocuğun ihtiyacı farklı tabi, çocuğun ihtiyacına göre karar vermek lazım yani