2 yaşında kızım var 1 ay annmede kaldım eşimin işinden sebep evime geldim ama artık kendi yatağında uyumuyor ağlıyor felaket derecede illa benle yatacak ayağımda sallayacağım illa sizce eski düzene nasl alıştırabilirim uyurken yatağına koydum hemen ağladı yoruldum 1 haftadır