Merhaba kızlar
bebegimde laktoz sorunu cıktı
kendini sıkıyor kızartıyor mahvediyor kakasını yapamıyordu ve kaka tahlılınden laktoza alerjisi oldugu ortaya cıktı sms laktozsuz mama verdi mama kullanıyoruz bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçer sizce bebegım ne zaman rahatlar psikolojım bozuldu artık aglamasından kendını sıkmasından cocuk mahvoluyor ??? Gaz ıcınde gripe water(mommys blıss verdi )