Kızlar bebeğim şuan hasta öksürüyor ve geceleri ateşleniyor 4gündür böyle doktora gittik ama antibiyotik falan veremiyorlar ateşi arttıkça calpol veriyorum 3 aylık gözünde akıntı da oluyor doktor çapaklanma olmadığı sürece sorun yok demişti dün gece bişey yokdu sabah on gibi uyandı baktım sadece tek gözü genelde de o sulanan gözü hep çapak olmuş yapışıktı açamıyordu gözünü çay demi antiseptik olduğu için hemen biraz çay demi ile temizledim ama doktora götürmedim daha dün gittik geçmezse götüreyim dedim daha önce böyle bişe yaşayan varmı doktor ne dedi tavsiyeleriniz neler