bende damaklı ıkı tane emzık denedım bugun 3.gunumuz hep atıyordu agIndam m ben umıtlıyım dedım artık oglumun cnı sagolsun air i aldım baya pahalı emziğe göre ama direk aldı az once emerek kendiliğinden uyudu normalde sallaya sallu belim grıyordu uyuaun dıye inş bakalım bugun özellikle gece belli olur yine buraya yazarım son durumları