Elff ozgevolkan 4. Ay 16 günlük altya bi diş patladı iki hafta önce bakalım hıysuzluklar devam ediyo kaşınmalı falan
YamacDemirinAnnesii ozgevolkan Baya erken çıkaranlar var 3 aylık🙄 Biz 8 aylık olacağız hala tık yok🤦🏻♀️
Pinkoloji ozgevolkan benimkininde eli sürekli ağzında salyalar göl oluyor artık. Erken çıkaracak diyor herkes 3.5 aylık daha. Kontrol ediyorum daha bisey yok ama sanırım bizde 1 aya cikaricaz gibi.
Cagan Evet bnm oglum 4 aylikken alt iki disini cikardi simdi 5 aylik huzursuzlugu devam ediyor sanirim ust disleri geliyor 🙂🙂
ozgevolkan Cagan benim oğlumda öyle alt iki diş gelmiş erken olduğunu düşünüyordum şaşırdım Size de maşallah 🙏🏻😍
ozgevolkan YamacDemirinAnnesii her bebekte farklılık gösterirmiş erken çıkarma da zor oluyor daha minikler hassaslar çok huysuz emmesi uyuması herşeyi değişti 😢
YamacDemirinAnnesii ozgevolkan bende çıkarsa artık diye dua ediyorum 🙄 inşallah kolay atlatır canım 🙏🏻
ozgevolkan [bilinmeyen] evet bu dediğinizi bende internetten okumuştum 🤗 Annemin ve kayınvalidemin dediğine göre bende eşimde 7 aylıkken çıkarmışız oğlum bizi şaşırttı 😊