Lilatmz Kullanıp memnun kaldığınız, önerebileceğiniz mama sandalyeleri var mı? Veya alma çok kötü dediğiniz
Teemo07 Lilatmz herkes ikea antilop tan memnun. Bende almayı düşünüyorum. Bundan 2 hafta önce 165 TL idi suan 350 TL olmus. Nasıl olmus anlamadım. (dolar euro işleri sanırım) 2. El bakıyorum.
[silindi] Teemo07 Ay görünce baktım şimdi. Oturağı 87 lira tepsisi 42 lira. 350 lira deyince çok şaşırdım. Kendi sitesinden bakabilirsiniz. Biz kullanıyoruz antilop gayet güzel 🥰
Teemo07 Lilatmz ayy umarım. Yoksa 2. El alıp sadece tablasını değiştirmeyi düşünüyorum. Bacakları koltugu saglam bulursam bir tane öyle yapacağım.
Teemo07 [silindi] ikea ya bizzat gittim ama yoktu, sitesinde de tek halde satışı yok bulamadım bir türlü. Tek tek var böyle 🤷🏻♀️ akakce.com cimri.com a falan baktım en uygu. 350 gösteriyor. Anlamadım
[silindi] Teemo07 Bütün halinde olanın stoğu tükenmiştir, ara ara kontrol edin gelir mutlaka. İkea’nın kendi sitesi dışında da ikea ürünleri satan yerlere bakmayın tavsiyem, hep fahiş fiyat oluyor çünkü 🥰