Mommy_Bird vicdan yapacak hiçbir şey yok. 5-6 yaşında yatıranlar yapsın bence. Çocuk okula başlayacak anasıyla yatılır mı.
Bende 10 aylıkken ayırdım. Bizim dönmemize, öksürmemize , en ufak sese uyanıyordu. Şuan abiyle aynı odada 13 aylık, her uyandığında yanındayım. Emzirip tekrar yatırıyorum. Kimseye bakma bebeğin de az büyüsün ayır ikisini aynı odaya koy.