UMAY25 Kızımda da olmuştu bir ara. Ben de annem dediği için pamuğu süte batırıp yumuşatarak temizleyip kuruladım hep. Öyle geçti birkaç günde. Ama sonradan okudum ki tehlikeli olabilirmiş. Sütte bakteri vs üreme imkanı bulur diye. Serum fizyolojik ile temizle istersen. Ben bir daha olursa öyle yapacağım.