ablk bebeğimş emziğe alıştırmaya çalışıuprum bi sürü emzik denedim aldı ama kısa kısa emip attı avent air kullanan varmı 100de 98 emme garantilimiş oğluö alırmı meme de durmak istio sürekli vermeyıncede ahlama krızıne giriyo biraz olsım faydası olurmu
Beyza5151 ablk ben kullanıyorum kzıım cok seviyor canım daha önce damaklı denedim almadı, avent soothie denedim onu da istemedi
Merve201119 ablk Ultra air de güzel ultra softada bakabilirsin canım genelde Benin’ler bu iki emziği kabul ediyorlar
Kuzulu ablk ben de kullandım ilk doğduğu zaman sevdi sorun olmadı ama gaz sıkıntısı yaşayıp hemşireye sordum emziktendir verme sakın hava yutturuyor dedi bir daha vermedim.