Blau_10 Ben geldim canım. Bence şu anda en iyi doktor Ercan Tutal. İkinci doğumu onda yaptım bebeğim çok erken doğdu . Erken doğum olmaması için herşeyi yaptı bebeğim durmadı suyu geldi erkenden ona rağmen hemen sezeryana almadı ciğer geliştirici tedaviler filan uyguladı ne kadar çok dursa o kadar iyi dedi. 7/24 kendisine ulaşabildim hiç bir sorun yaşamadım o konu da . Ne zaman bir şey sorsam cevap verdi. Gece 12 de bile geri dönüş yaptı . Gece hastanede yatarken geldi kontrol etti. Sürekli ebelerdeb durumumla ilgili bilgi aldı. Gerçekten çok ilgili ve tecrübeli bir doktor